button-wai

Panaszkezelés

A fogyasztói panasz a Szegedi Szabadtéri Nonprofit Kft. tevékenységével, szolgáltatásával szemben felmerülő minden olyan egyedi bejelentés vagy reklamáció, amelyben az Ügyfél társaságunk eljárását kifogásolja, és azzal kapcsolatban konkrét, egyértelmű igényét vagy észrevételét megfogalmazza.

Célunk a panaszügyek kivizsgálása kapcsán szerzett információk felhasználásával a Szegedi Szabadtéri Nonprofit Kft. munkájának tökéletesítése, folyamataink gyorsabbá és hatékonyabbá tétele, szolgáltatásaink színvonalának emelése. Társaságunkhoz panaszaival kapcsolatosan a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címen vagy személyesen székhelyünkön (6720 Szeged, Tisza Lajos krt. 56.) illetve telefonon a 62/471-411 számunkon tehet bejelentést. A társaságunkhoz érkezett panaszokat 15 napon belül kivizsgáljuk és annak eredményéről ugyanezen határidőn belül tájékoztatjuk a panaszost.

Az Ügyfél jogérvényesítés érdekében panaszával fordulhat a Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Csongrád Megyei Békéltető Testülethez (6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.), illetve a Csongrád Megyei Kormányhivatal Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály Fogyasztóvédelmi Osztályához (6728 Szeged, Kereskedő köz 3-5.) Társaságunk felügyeleti szerve Szeged Megyei Jogú Város Önkormányzata (6720 Szeged, Széchenyi tér 10.)

Szegedi Szabadtéri Nonprofit Kft.

Támogatók
delmagyar radio88 nka szeged EMMI magyarturizmus
Médiatámogatók

mahircityposter