button-wai

Panaszkezelés

A fogyasztói panasz a Szegedi Szabadtéri Nonprofit Kft. tevékenységével, szolgáltatásával szemben felmerülő minden olyan egyedi bejelentés vagy reklamáció, amelyben az Ügyfél társaságunk eljárását kifogásolja, és azzal kapcsolatban konkrét, egyértelmű igényét vagy észrevételét megfogalmazza.

Célunk a panaszügyek kivizsgálása kapcsán szerzett információk felhasználásával a Szegedi Szabadtéri Nonprofit Kft. munkájának tökéletesítése, folyamataink gyorsabbá és hatékonyabbá tétele, szolgáltatásaink színvonalának emelése. Társaságunkhoz panaszaival kapcsolatosan a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címen vagy személyesen székhelyünkön (6720 Szeged, Tisza Lajos krt. 56.) illetve telefonon a 62/471-411 számunkon tehet bejelentést. A társaságunkhoz érkezett panaszokat 15 napon belül kivizsgáljuk és annak eredményéről ugyanezen határidőn belül tájékoztatjuk a panaszost.

Az Ügyfél jogérvényesítés érdekében panaszával fordulhat a Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Csongrád Megyei Békéltető Testülethez (6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.), illetve a Csongrád Megyei Kormányhivatal Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály Fogyasztóvédelmi Osztályához (6728 Szeged, Kereskedő köz 3-5.) Társaságunk felügyeleti szerve Szeged Megyei Jogú Város Önkormányzata (6720 Szeged, Széchenyi tér 10.)

Szegedi Szabadtéri Nonprofit Kft.

Támogatók
delmagyar radio88 nka szegedEMMImagyarturizmus
Médiatámogatók

atv mahircityposter makotv promenad csabaradio hiros mediamotion lookup musicalinfopm reok